HVF REUNION 19.-21. juni 2020

Vi har gleden av å invitere årets kull tilbake til Hurdal Verk på Reunionhelg 19.-21. juni. Vi gleder oss til å møte dere igjen, og til å ha en minnerik helg sammen!

Smittevernregler

Vi skal gjøre alt vi kan for at dette skal bli en fin helg med mye gjensynsglede. Samtidig er det viktig at alle forstår at vi ikke kan omgås på samme måte som før dere reiste. Vi har fått tillatelse fra Kommuneoverlegen til å arrangere Reunionhelg på strenge betingelser. Disse er det svært viktig at du forstår og overholder. Vi ber deg derfor lese reglene nøye.

I påmeldingen må du signere på at du har lest og forstått, og vil overholde disse reglene:

  1. Dersom jeg har symptomer på sykdom holder jeg meg hjemme!
  2. Jeg skal ikke klemme eller ha fysisk kontakt med andre! (til tross for gjensynsglede)
  3. Jeg skal overholde restriksjonene for avstand (alltid minimum 1 meter), respektere hvor det er lov å sitte, og ikke flytte på stoler eller markeringer for hvor det er lov å sitte.
  4. Jeg skal være nøye med håndvask, spesielt før og etter måltider.

Husk at du kan være smittebærer 48 timer før du merker symptomer. Enhver bør derfor opptre som om du kan være en smittebærer, og ikke klemme eller sitte inntil andre slik at du kan spre smitte, samt være nøye med håndvask.

  • Hvis du er i risikogruppen må du selv gjøre en vurdering på om det er trygt for deg å delta på arrangementet. Risikoen for smitte er til stede når vi er mange som samles fra hele landet.
  • Dersom du skulle få symptomer for sykdom i løpet av helga vil du bli isolert på et eget rom på skolen, og du må selv sørge for transport hjem. (Ikke offentlig transport)

Andre smitteverntiltak som du må være oppmerksom på før du kommer:

Matsalen

  • Antall stoler i matsalen er halvert slik at alle sitter med minimum 1 meters avstand og doble bord.
  • Det er ingen buffet med selvforsyning, og ingen selvforsyning av mat under noen måltider.
  • All mat serveres av skolens personale.
  • Det vil være måltidsverter som organiserer elevene i små puljer som stiller seg i kø som er regulert med 1 meters avstand.
  • Måltidsverter vil minne om håndvask før måltider, og håndsprit er tilgjengelig ved inngangen til matsalen.
  • Middag serveres utendørs så langt mulig mtp været.
  • Alle kjøkken på elevstuene blir stengt, og det er ikke tillatt å lage egen mat på elevstuene denne helga.

Peisestue og internatstuer

  • I peisestua og elevstuene blokkeres annen hvert sete med «forbudt å sitte her-lapp». Disse er det viktig at du respekterer slik at avstand holdes også der.
  • Alle sosiale samlinger holdes så lagt som mulig utendørs.

Overnatting

  • Elevene sover på enkeltrom eller dobbeltrom. De som bor på dobbeltrom går på rommene sine for å legge seg med minimum 10 min mellomrom, slik at man enklere kan holde avstand på rommet. (Den første har lagt seg når den andre kommer inn.)

 

PROGRAM FOR REUNIONHELGA

Fredag 19. juni
16:00-20:00 Registrering/ Betaling (300,-)/ Utdeling av Årboka/ Innkvartering
19:30-20:10 Kveldsmat 1 (4 linjer)
20:15-20:55 Kveldsmat 2 (4 linjer)
22:00 Ord for natta

Lørdag 20. juni
09:00-9:35 Frokost 1 (4 linjer) + matpakkesmøring
09:40-10:15 Frokost 2 (4 linjer) + matpakkesmøring
11:00 Linjesamlinger
13:00 Matpakkelunsj
14:00 Husgruppe med brev til meg selv – utendørs
14:30 Diverse aktivitstilbud/fritid – Rognstadkollen, Parkaktiviteter etc.
17:30 Middag
19:00 Elevkveld med underholdning i gymsalen
20:00 Takk for i år – Delesamling i gymsalen
23:00 Pizza i matsalen / peisestua / utendørs

Søndag 21. juni
09:00-9:35 Frokost 1 (4 linjer) + matpakkesmøring
09:40-10:15 Frokost 2 (4 linjer) + matpakkesmøring
11:00 Fellessamling i gymsalen
Avreise

Påmelding, pris og forbehold

Myndighetene har sagt at de vil åpne for arrangementer for inntil 200 personer etter 15. juni med mindre smittesituasjonen i landet endrer seg veldig negativt. Vi må derfor ta et lite forbehold om avlysning dersom myndighetens likevel ikke vil tillatte arrangementet.

  • All mat er gratis denne helga, men du må betale 300,- for leie av sengetøy og vask. På grunn av smittevern må alle benytte skolens sengetøy denne helga.
  • Du må ta med eget håndkle og toalettsaker.

PÅMELDINGSFRIST FREDAG 12. JUNI – KL. 12:00

MELD DEG PÅ I DAG